Увазе жыхароў раёна!

Рэжым працы камісіі па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва Гомельскага раёна 2-я і 4-я серада кожнага месяца з 15:00 да 16:00.
Месца правядзення: г. Гомель, ул.Ильича, 51А, 3-ці паверх, малая зала.

e-mail: utzsz@gomelisp.gov.by

Камісія па каардынацыі работы па садзейнічанні занятасці насельніцтва Гомельскага раёна 27 лістапада 2019 г. будзе працаваць з 15.00 да 16.00 у кабінеце № 110.

Графік прыёму грамадзян членамі пастаянна дзеючай камісіі па каардынацыі работы 

па садзейнічанні занятасці насельніцтва Гомельскага раёна

 Прозвішча Імя імя па бацьку пасаду Дата, час,

месца прыёму

тэлефон
Ладуцька Вікторыя Аляксандраўна старшыня Гомельскага раённага Савета дэпутатаў, старшыня камісіі 3-я серада месяца

з 8:00 да 13:00, г.Гомель,

вул. Ільіча, 51А, каб.307

тэл. (8 0232) 21 31 05
 Бейзер Ігар Аляксандравіч намеснік старшыні Гомельскага раённага выканаўчага камітэта (далей – райвыканкам), намеснік старшыні камісіі 1-я, 5-я серада месяца

з 8:00 да 13:00, г.Гомель,

вул. Ільіча, 51А, каб.212

тэл. (8 0232) 53 78 35
Кудако Наталля

Аляксандраўна

начальнік аддзела сацыяльна-працоўных адносін упраўлення па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне райвыканкама, сакратар камісіі Аўторак- чацвер

з 8.00 да 13.00, г.Гомель,

вул. Ільіча, 51А, каб.106

тэл. (8 0232) 33 97 14,

23 47 89

 

Асноўнай задачай камісіі з’яўляецца каардынацыя працы па рэалізацыі норм Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 2 красавіка 2015 г. № 3 “Аб садзейнічанні занятасці насельніцтва» (Нацыянальны прававы Інтэрнэт-партал Рэспублікі Беларусь, 2015/04/04, 1/15728; 2018/01/26, 1 / 17499) (далей – Дэкрэт № 3), у тым ліку праз:

арганізацыі работы па аказанні працаздольным грамадзянам, незанятым ў эканоміцы, садзейнічання ў працаўладкаваннi;

аказання кансультатыўнай, метадычнай і прававой дапамозе па пытаннях працаўладкавання і (або) самазанятасці;

арганізацыі працы па інфармаванні (паведамленню) грамадзян аб тым, што інфармацыя аб іх утрымліваецца ў базе дадзеных працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы (далей – база дадзеных);

фарміравання спісу працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы, якія аплачваюць паслугі, якія вызначаюцца Саветам Міністраў Рэспублікі Беларусь, па цэнах (тарыфах), што забяспечваюць поўную кампенсацыю эканамічна абгрунтаваных затрат на іх аказанне (далей – паслугі з пакрыццём выдаткаў);

разгляду заяў працаздольных грамадзян, якія не занятых у эканоміцы, або членаў іх сем’яў * аб поўным або частковым вызваленні такіх працаздольных грамадзян ад аплаты паслуг з пакрыццём выдаткаў у сувязі са знаходжаннем у цяжкай жыццёвай сітуацыі (далей – заява), прадстаўленых па форме згодна з дадаткам, у адпаведнасці з заканадаўствам аб адміністрацыйных працэдурах;

каардынацыі шырокамаштабнай інфармацыйнай працы па растлумачэнні сацыяльна-працоўных гарантый, якія прадстаўляюцца дзяржавай грамадзянам, арыентацыі грамадзян на ажыццяўленне легальнай дзейнасці;

арганізацыі і каардынацыі працы зацікаўленых органаў і арганізацый па правядзенні прафілактычнай работы, накіраванай на рэсацыялізацыю асобаў, якія вядуць асацыяльны лад жыцця;

правядзення iншых мерапрыемстваў у рамках рэалізацыі Дэкрэта № 3.

Дакументы, якія рэгламентуюць працу камісіі:

Нарматыўна-прававыя акты:

Карысная інфармацыя па пытаннях садзейнічання працаўладкаванні і самазанятасці:

ГРАМАДЗЯНЕ накіроўваюць на НАВУЧАННЕ Ў ВЫПАДКУ, КАЛІ:

  • немагчыма падабраць падыходную працу па прычыне адсутнасці ў грамадзяніна неабходнай прафесіі, спецыяльнасці кваліфікацыі;
  • неабходна змяніць прафесію, спецыяльнасць, кваліфікацыю ў сувязі з адсутнасцю працы, якая адпавядае наяўным у грамадзяніна прафесійным навыкам;
  • грамадзянінам страчаная здольнасць да выканання працы па набытых раней прафесіі, спецыяльнасці, кваліфікацыі або паўсталі медыцынскія супрацьпаказанні да яе выканання.

КІРАВАННЕ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЕ Гомельскім райвыканкамам ПРАПАНУЕ І гарантуе:

  • бясплатны медыцынскі агляд пры афармленні на навучанне;
  • бясплатнае навучанне новым прафесiям з мэтай прадастаўлення грамадзянам магчымасці атрымання неабходных для аднаўлення (пачатку) працоўнай дзейнасці прафесійных ведаў, уменняў і навыкаў з улікам грамадскіх патрэбнасцей і ў адпаведнасці з наяўнымі схільнасцямі, здольнасцямі, навыкамі і асаблівасцямі іх псіхафізічнага развіцця;
  • выплату стыпендыі ў перыяд праходжання навучання;
  • кампенсацыю выдаткаў на аплату праезду да месца вучобы.

Грамадзянам, паспяхова скончылі навучанне, выдаюцца адпаведныя дакументы устаноўленага ўзору.

Звяртацца па адрасе: г. Гомель, вул. Ільіча, 51А, кабінет 115, 125 або па тэлефонах 23 47 84, 23 47 85, 23 47 89

Навучанне па накіраванні КІРАВАННЯ ПА ПРАЦЫ, ЗАНЯТАСЦІ І САЦЫЯЛЬНАЙ АБАРОНЕ Гомельскім райвыканкамам – ДОБРЫ ШАНЕЦ АТРЫМАЦЬ новую прафесію І НОВУЮ ПРАЦУ!