image_pdfimage_print

Адрас:  г. Гомель, вул. Ільіча, 51 а

Е-mail (для зваротаў):  utzsz@gomelisp.gov.by

прыёмная тэл. / факс: 32 52 66

Начальнік упраўлення
Паніна Наталля Аркадзьеўна
тэл. 31 78 10

Намеснік начальніка ўпраўлення

Гаджыева Марына Аляксандраўна
тэл. 23-47-89

У структуру кіравання ўваходзяць:

Аддзел сацыяльна-працоўных адносін,
аддзел пенсій і дапамог,
аддзел занятасці насельніцтва.

Рэжым работы ўпраўлення па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Гомельскага райвыканкама

Штодня з 8:30 да 17:30
перапынак на абед з 13:00 да 14:00
выхадныя: субота, нядзеля
Рэжым работы спецыялістаў, якія ажыццяўляюць прыём грамадзян, у тым ліку з заявамі аб ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур : з 08:00 да 17: 00
перапынак на абед з 13:00 да 14:00

Прыём грамадзян арганізаваны кожную другую і чацвёртую суботу месяца з 09:00 да 13:00.

Прыём вядзецца ў мэтах кансультавання грамадзян па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю ўпраўлення па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Гомельскага райвыканкама. Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур вырабляецца ў працоўныя дні (панядзелак-пятніца, з 8-00 да 17-00) ».

Тэлефоны «гарачай лініі» кіравання:

  • аддзел пенсій і дапамог: штодня ў буднія дні (акрамя дзён, абвешчаных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўнымі) з 10:00 да 11:00 па тэлефоне 32-35-68;
  • аддзел сацыяльна-працоўных адносін: па пытаннях выканання працоўнага заканадаўства ў дачыненні да маладых спецыялістаў, прымянення Указа Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 18 студзеня 2019г. №27 «Аб аплаце працы работнікаў бюджэтных арганізацый»: штодня ў буднія дні (акрамя дзён, абвешчаных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўнымі) з 10:00 да 11:00 па тэлефоне 33-97-14;
  • аддзел занятасці насельніцтва: штодня ў буднія дні (акрамя дзён, абвешчаных Прэзідэнтам Рэспублікі Беларусь непрацоўнымі) з 10:00 да 11:00 па тэлефоне 23-47-89.

Папярэдні запіс на прыём па тэл. 32 52 66

Упраўленне па працы, занятасцi i сацыяльнай абароне Гомельскага райвыканкама сваёй дзейнасцю забяспечвае выкананне наступных асноўных задач:

  • Рэалізацыя дзяржаўнай палітыкі сацыяльнага абслугоўвання і сацыяльнай дапамогі, забеспячэння роўных правоў і магчымасцяў мужчын і жанчын, сацыяльных гарантый сем’ям з дзецьмі.
  • Забеспячэнне правільнага і своечасовага прызначэння і выплаты пенсій і дапамог.
  • Аказанне арганізацыям прававой і метадычнай дапамогі ў пытаннях пенсіённага забеспячэння.
  • Правядзенне дзяржаўнай палітыкі ў галіне ўмоў і аховы працы, прадастаўлення гарантый і кампенсацый за работу ў асаблівых (складаных) умовах працы.
  • Каардынацыя дзейнасці арганізацый раёна па забеспячэнні і павышэнню ўзроўню бяспекі працы.
  • Рэалізацыя дзяржаўнай палітыкі ў галіне аплаты працы, правядзенне маніторынгу своечасовасці і паўнаты выплаты заработнай платы.
  • Каардынацыя работы па выкананні праграмных мерапрыемстваў па сацыяльнай падтрымцы інвалідаў, ветэранаў, пажылых людзей.
  • Ажыццяўленне мерапрыемстваў па сацыяльна-бытавому абслугоўванню адзінокіх і адзінока пражываючых састарэлых і інвалідаў.
  • Аналіз стану і прагназаванне тэндэнцыі развіцця рынку працы, занятасці насельніцтва, забеспячэнне распрацоўкі і рэалізацыі мерапрыемстваў па садзейнічанні занятасці насельніцтва Гомельскага раёна.
  • Забеспячэнне прадастаўлення сацыяльных гарантый грамадзянам, часова якія апынуліся без працы, у выглядзе выплаты дапамог, стыпендый на перыяд прафесійнага навучання, матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным і членам іх сем’яў.

Асноўныя напрамкі дзейнасці аддзелаў кіравання

АДДЗЕЛ САЦЫЯЛЬНА-ПРАЦОЎНЫХ СТАСУНКАЎ:

  • каардынацыя работы па пытаннях сацыяльна-працоўных адносін і дзейнасці службаў аховы працы ў раёне;
  • прызначэнне і выплата дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі;
  • прагназаванне і кантроль у галіне аплаты працы;
  • кантроль за выкананнем заканадаўства аб працы;
  • кансультацыі па пытанні прадастаўлення льгот для асобных катэгорый грамадзян;
  • забеспячэнне тэхнічнымі сродкамі сацыяльнай рэабілітацыі;
  • выдача пасведчанняў шматдзетным сем’ям;
  • прызначэнне і выплата дапамог па догляду інвалідаў з дзяцінства да 18 гадоў, інвалідамі 1 групы, састарэлымі, якія дасягнулі 80 гадоў;
  • выдача пасведчанняў льготным катэгорыям грамадзян і іх дублікатаў;
  • выплата дапамогі на пахаванне са сродкаў мясцовага бюджэт;

АДДЗЕЛ пенсій і дапамог:

  • прызначэнне, пераразлік і выплата пенсій;
  • прызначэнне і выплата дапамогі сем’ям, якія выхоўваюць дзяцей;
  • выдача даведак аб памеры атрыманай дапамогі на дзяцей і перыядзе яе выплаты;
  • выдача даведкі аб памеры пенсіі;
  • выдача даведкі аб неатрыманні пенсіі;
  • выдача даведкі аб утрыманні аліментаў і іх памеры;
  • аказанне метадычнай і прававой дапамогі прадстаўнікам працадаўцаў па пенсійным забеспячэнні;
  • выдача пенсійных пасведчанняў і іх дублікатаў.
  • выплата дапамог на пахаванне памерлых пенсіянераў і недаатрыманай памеру пенсіі
  • прызначэнне сямейнага капіталу
  • прызначэнне аднаразовай выплаты сем’ям пры нараджэнні двух і больш дзяцей на набыццё дзіцячых рэчаў першай неабходнасці

АДДЗЕЛ ЗАНЯТАСЦІ НАСЕЛЬНІЦТВА:

  • рэгістрацыя беспрацоўных грамадзян;
  • садзейнічанне беспрацоўным у працаўладкаваннi;
  • арганізацыя прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі, павышэння кваліфікацыі беспрацоўных і выпускнікоў школ;
  • аказанне фінансавай дапамогі наймальнікам для стварэння працоўных месцаў;
  • арганізацыя працаўладкавання бацькоў, абавязаных кампенсаваць расходы, затрачаныя дзяржавай на ўтрыманне дзяцей, якія знаходзяцца на дзяржаўным забеспячэнні;
  • садзейнічанне арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці.

Атрыманне кансультацый па:

  • сацыяльна-працоўных пытаннях, каб.106, тэл. 33-97-14;
  • выплаце дапамогі на пахаванне са сродкаў мясцовага бюджэту, каб. № 113, тэл 34 90 85;
  • пытаннях аховы працы, Каб № 106, тэл. 33-97-14;
  • пытаннях аплаты працы і выплаты заработнай платы, каб. № 106, тэл. 33-97-14;
  • пытаннях назначэння дзяржаўнай адраснай сацыяльнай дапамогі, установа «Тэрытарыяльны цэнтр сацыяльнага абслугоўвання насельніцтва Гомельскага раёна» 37-48-03;
  • пытаннях прадастаўлення льгот і тэхнічных сродкаў сацыяльнай рэабілітацыі, каб. № 124, тэл. 33-09-43, каб. № 106, тел.33-97-14;
  • пытанні выдачы пасведчанняў шматдзетным сем’ям, каб. № 121, тэл. 33-09-43;
  • пытанні выдачы пасведчанняў льготным катэгорыям грамадзян, каб. № 124, тэл. 33-09-43;
  • прызначэнні і выплаце пенсій:
  • каб. № 103, тэл. 34 -55 -27;
    каб. № 114, тэл. 34-06-29;
    каб. № 118, тэл. 32-35-68;
  • прызначэнні і выплаце дапамог, сем’ям выхоўваюць дзяцей, каб. 113, тэл. 34-90-85;
  • прызначэнні сямейнага капіталу каб. №108, тэл. 33-97-14;
  • па догляду інвалідаў 1 ​​групы, састарэлымі, якія дасягнулі 80 гадовага ўзросту і інвалідаў з дзяцінства да 18 гадоў, каб. № 124, тэл. 33-09-43;
  • выдачы даведак. каб. № 108, тэл. 33-97-14;
  • аб аднаразовай выплаце сем’ям пры нараджэнні дваіх і больш дзяцей на набыццё дзіцячых рэчаў першай неабходнасці;
  • каб. № 108, тэл. 23-47-86.
  • выплаце дапамог на пахаванне і недаатрыманай памеру пенсіі памерлых пенсіянераў, каб. № 113, тэл. 34-90-85;
  • рэгістрацыі грамадзян у якасці беспрацоўных, каб. № 115, тэл. 23-47-84;
  • садзейнічанню беспрацоўным у працаўладкаванні, каб. № 115, тэл 23-47-84;
  • арганізацыі прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі, павышэння кваліфікацыі беспрацоўных і выпускнікоў школ, каб. № 115, тэл. 23-47-85;
  • арганізацыі працаўладкавання бацькоў, абавязаных кампенсаваць расходы, затрачаныя дзяржавай на ўтрыманне дзяцей, якія знаходзяцца на дзяржаўным забеспячэнні, каб. № 115, тэл. 23-47-84;
  • садзейнічанню арганізацыі прадпрымальніцкай дзейнасці, каб. № 115, тэл. 23-47-84;
  • выдача даведкі аб рэгістрацыі грамадзян у якасці беспрацоўных, каб. № 115, тэл. 23-47-84;
  • прыняцце рашэння аб прадастаўленні матэрыяльнай дапамогі беспрацоўным грамадзянам у перыяд прафесійнай падрыхтоўкі, перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі, каб. 115, тэл. 23-47-85.

У склад працоўных арбітраў па Гомельскай вобласці прадстаўніком ад Гомельскага раёна ўключана Лаская Кацярына Мікалаеўна, начальнік аддзела арганізацыйна-кадравай работы Гомельскага райвыканкама.