image_pdfimage_print

кіраўнік спраў
тэл. 53 60 94

Разглядае пытанні:

  • арганізацыі падрыхтоўкі і афармлення пасяджэнняў райвыканкама, кантролю за выкананнем заканадаўчых і распарадчых актаў Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь, пастаноў Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь, рашэнняў аблвыканкама і райвыканкама, распараджэнняў і даручэнняў старшыняў аблвыканкама і райвыканкама, за выкананнем плана работы райвыканкама, пытанні выканання ўнутранага распарадку работы райвыканкама , працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, укаранення заяўнага прынцыпу «адно акно» дзяржаўнымі ор ганамі і іншымі дзяржаўнымі арганізацыямі на тэрыторыі Гомельскага раёна, фінансавага і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння дзейнасці райвыканкама і Гомельскага раённага Савета дэпутатаў, абароны насельніцтва ад наступстваў катастрофы на ЧАЭС (за выключэннем пытанняў будаўніцтва аб’ектаў), тэрытарыяльнай абароны;
  • дзяржаўнай установы “Гомельскі раённы архіў».

Непасрэдна падпарадкоўваюцца структурныя падраздзяленні райвыканкама:

  • кіраванне справамі;
  • аддзел запісу актаў грамадзянскага стану;
  • аддзел па працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб;
  • сектар юрыдычны.

Узначальвае:

  • адміністрацыйную камісію райвыканкама;
  • пастаянна дзеючую экспертную камісію;
  • экспертную камісію райвыканкама ў сферы дзяржаўных сакрэтаў;
  • камісію па вылічэнні стажу дзяржаўнай службы;
  • камісію па катэгарыйнасці і атэстацыі аб’ектаў інфарматызацыі ў Гомельскім раённым выканаўчым камітэце;
  • камісію па прызначэнні статусу грамадзянам, якія пацярпелі ад катастрофы на Чарнобыльскай АЭС, падчас іншых радыяцыйных аварый;
  • камісію па праверцы наяўнасці, выкарыстання і захоўвання бланкаў дакументаў з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь;
  • раённую працоўную групу па кантролі за работай са зваротамі грамадзян.