image_pdfimage_print
Обмен опытом и новые формы работы: состоялся выездной семинар-практикум в ОАО «Птицефабрика «Рассвет»

Ідэалагічная праца ў сучасных умовах павінна пастаянна ўдасканальвацца, знаходзячы новыя формы і метады рэалізацыі, каб адпавядаць выклікам дня сённяшняга. Гэта немалаважна, таму як дадзеная праца арыентавана, перш за ўсё, на людзей і іх патрэбы, падкрэсліў намеснік старшыні Гомельскага райвыканкама Ігар Бейзераў, адкрываючы выязны семінар-практыкум у ААТ “Птушкафабрыка ” Рассвет”. А дамагчыся эфектыўнага выніку, выпрацаваць свежыя рашэнні і падыходы ў працы дазваляе абмен вопытам і жывая дыскусія.

Удзельнікі семінара–практыкума пазнаёміліся з работай ААТ «Птушкафабрыка «Рассвет», дзейнасцю грамадскіх арганізацый прадпрыемствы. Сярод галоўных тэмаў — як павысіць якасць якая праводзіцца інфармацыйнай працы, эфектыўна выкарыстоўваць сучасныя тэхналогіі ў рабоце з калектывам.

Намеснік дырэктара па ідэалагічнай рабоце ААТ «Птушкафабрыка «Рассвет» Вікторыя Прыходзька распавяла, што ў аснове ўсіх формаў працы ляжыць аператыўная падача і тлумачэнне інфармацыі, рашэнне канкрэтных праблем чалавека. Асаблівая ўвага надаецца маладым спецыялістам, для якіх прадпрыемства становіцца першым рабочым месцам.

– Сёння на прадпрыемстве працуюць больш за 1200 чалавек, 198 з іх моладзь да 31 года (20 маюць статус маладых спецыялістаў). Для іх створаны на прадпрыемстве камфортныя ўмовы працы, яны карыстаюцца сацыяльным пакетам, устаноўленых для работнікаў дадзенай катэгорыі, — патлумачыла Вікторыя Прыходзька.

Галоўны рэдактар газеты “Маяк” Ірына Канавалава, якая брала ўдзел у семінары, адзначыла вядучую ролю раённых СМІ ў адстойванні суверэнітэту краіны ў інфармацыйным полі. І тут журналісты і калектывы прадпрыемстваў, ідэалагічны актыў павінны быць у адной камандзе, сумесна ствараючы інфармацыйную парадак, — цікавую, актуальную і карысную для чытачоў.

Намеснік старшыні Гомельскага райвыканкама Ігар Бейзераў падкрэсліў, што толькі індывідуальны падыход у ідэалагічнай працы, абавязкова з улікам пазіцыі кожнага чалавека, калектыву, прыносіць свае вынікі:

—Чалавек сёння не хоча атрымліваць нейкія ўстаноўкі, а ўплываць на прыняцце рашэнняў, мець інфармацыю аб тым, як яны прымаюцца і рэалізуюцца. Яму неабыякава, у якім раёне ён жыве, на якім прадпрыемстве працуе.